« 私は帰ってきたー !! | Main | がびょーん !! »

September 27, 2005

Let'snote 秋冬モデル発表

されましたR4H(新)R4G(旧) の変更点は
・無線 LAN が新 11a に対応。
・HDD が 40→60GB(標準時) / 80→100GB(パナセンスカスタム) に増量。
だけの模様...正直ホッとしました(苦笑)。

|

« 私は帰ってきたー !! | Main | がびょーん !! »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/6718/6143248

Listed below are links to weblogs that reference Let'snote 秋冬モデル発表:

« 私は帰ってきたー !! | Main | がびょーん !! »